Lifestyle.Lelum.pl > Plotki i gwiazdy > Lidl dał na półki jeden produkt i rozpętała się afera
Wiktoria Wihan
Wiktoria Wihan 17.02.2024 18:13

Lidl dał na półki jeden produkt i rozpętała się afera

lidl
Cena produktu z Lidla wywołała oburzenie. Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Większość klientów, gdy udaje się na zakupy, stara się zakupić produkty w jak najkorzystniejszych cenach. Okazuje się, że sieć sklepów Lidl wzięła sobie ten fakt do serca i przy najbliższej okazji zaczęła sprzedawać chodliwy towar w szokująco niskiej cenie. Co na to klienci? Wbrew pozorom wcale nie byli zadowoleni, a w sieci rozpętała się ogromna burza.

W Lidlu pojawił się nowy produkt. Jego cena okazała się niemałym zaskoczeniem

Wśród klientów tak popularnych dyskontów jak Lidl, Dino czy Biedronka jest wielu “łowców okazji” z prawdziwego zdarzenia. Sieci sklepów doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego próbują wykorzystać ten fakt za swoją korzyść. Prześcigają się w dostępnych promocjach oraz jak najniższych cenach. W ostatnim czasie głośno było o wojnie pomiędzy Lidlem i Biedronką, w skutek której klienci byli zasypywani SMSami zawierającymi najkorzystniejsze oferty tych supermarketów.

Niespodziewanie Lidl postanowił zaskoczyć swoich klientów — na półkach pojawił się towar, bez którego niejeden Polak nie wyobraża sobie udanej imprezy. Jego cena okazała się jednak szokująco niska, co wzbudziło niemałe kontrowersje. O jakim produkcie mowa?

"Można otworzyć drugą kasę?" Kasjerka z Biedronki nagle się zerwała Przebrał się za kobietę i dopuścił się odrażającego czynu w sklepie. Jest nagranie. Aż ciężko na to patrzeć

Ten produkt pojawił się w Lidlu w szokująco niskiej cenie

16 lutego na platformie X ukazał się szokujący post Jana Śpiewka, który od kilku lat aktywnie walczy z promowaniem alkoholu w przestrzeni internetu. Jakiś czas temu aktywista zarzucał Biedronce popełnienie wykroczenia, gdy ta przygotowała dla klientów wielką promocję piwa “12+12 gratis”. Teraz Śpiewak opublikował w mediach społecznościowych zdjęcie wódki z Lidla oraz jej ceny, która wynosi niecałe 10 złotych. 

Lidl sprzedaje wódkę za dziesięć złotych. Koszty jej chlania spadają na nas wszystkich. Korpo i elity dosłownie zabijają własny naród – napisał Śpiewak pod wpisem. 

Jak na jego zastrzeżenia zareagowali internauci. Okazuje się, że klienci Lidla wcale nie są zachwyceni. Oberwało się jednak nie tylko sieci sklepów. 

ZOBACZ TEŻ: Takie rzeczy teraz wyczyniają przy kasach w sklepach. “Buractwo”

Klienci Lidla nie byli zachwyceni niską ceną tego produktu. Rozpętała się burza

Po tym, jak Lidl rozpoczął sprzedaż litworowej wódki za 9,99 złotych, w sieci pojawiło się wiele spostrzeżeń klientów na ten temat. Część osób cieszy się z wyjątkowo niskiej ceny alkoholu i deklaruje jego zakup, jednak większość krytykuje tak niską cenę napojów wyskokowych. Internauci twierdzą, że obniżanie wartości alkoholu to rozpijanie społeczeństwa, a wojna o jak najniższą cenę pomiędzy Lidlem a Biedronką posunęła się już za daleko.

Pod postem Jana Śpiewaka również zaroiło się od negatywnych komentarzy, jednak w tym przypadku internauci krytykowali wpis aktywisty, sugerując, że jego działanie jest odwrotne od zamierzonego:

  • Albo mi się wydaje albo właśnie reklamujesz wódę w konkretnym sklepie.
  • Dlaczego reklamujesz tanią wódkę ?
  • Wiesz ile osób pójdzie i kupi, dzięki temu, że to reklamujesz? – możemy przeczytać pod zdjęciem.
Projekt bez nazwy - 2024-02-17T174141.086.png
Cena produktu z Lidla wywołała oburzenie. Fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News
Tagi: lidl