Lifestyle.Lelum.pl > Plotki i gwiazdy > Odkryj nowy poziom blasku z nowym urządzeniem ageLOC Boost™ od Nu Skin®
Redaktor Redaktor
Redaktor Redaktor 29.09.2021 14:30

Odkryj nowy poziom blasku z nowym urządzeniem ageLOC Boost™ od Nu Skin®

ageLOC,Boost,Serum,West,Counter,tray,candle,towel

Najwyższa jakość codziennej pielęgnacji
Wyniki badań klinicznych pokazały, że po 12 tygodniach stosowania systemu ageLOC Boost™
uczestnicy zaobserwowali efekt rozjaśnienia skóry (o 75%), poprawę jej elastyczności (o
90%), ujędrnienie (o 104%) i poprawę wypełnienia (o 103%). Pierwsze rezultaty widoczne są
już po 7 dniach stosowania, a korzyści z porannej pielęgnacji utrzymują się przez cały dzień.
To zasługa innowacyjnego urządzenia, ale także preparatu Activating Serum, który zawiera
potężną mieszankę składników rozświetlających oraz nadających efekt wypełnienia. W
składzie znajdziemy także wyciąg z kawioru cytrusowego, który stymuluje delikatne
złuszczanie, jak również opatentowaną mieszankę ageLOC®, stworzoną by zwalczać
widoczne oznaki starzenia się skóry u źródła.

Nowe rytuały
Firma Nu Skin® działa w obszarze technologii kosmetycznych od 2001 roku, stale
wyznaczając nowe standardy i wprowadzając kolejne innowacje. – Obecnie nasi klienci nie
wyobrażają sobie oczyszczania skóry bez urządzenia LumiSpa™, choć jeszcze kilka lat temu
było zupełnie inaczej. Dzięki LumiSpa™ dostrzegli oni wyraźną różnicę, jaką można osiągnąć poprzez włączenie do pielęgnacji urządzenia. Tak samo jest w przypadku systemu ageLOC
Boost™. Być może nakładanie serum za pomocą urządzenia kosmetycznego nie stanowi
jeszcze części codziennych rytuałów pielęgnacyjnych, ale jesteśmy przekonani, że gdy tylko
zauważysz efekty, nie będziesz chciała wrócić do dawnych przyzwyczajeń – mówi Marie
Dallemagne, Category Manager w Nu Skin® EMEA. – Opracowana przez markę Nu Skin®
technologia zmiennych prądów mikropulsacyjnych, w połączeniu z serum aktywującym, może
naprawdę pomóc wydobyć to, co najlepsze w Twojej skórze – dodaje Marie Dellemagne.

Lider w dziedzinie pielęgnacji
System ageLOC Boost™ opracowany został w oparciu o bogatą ofertę urządzeń Nu Skin®.
Firma została uznana przez Euromonitor International Ltd. 3 za światową markę numer jeden
w kategorii urządzeń do pielęgnacji urody. Raporty Euromonitora to jedne z najbardziej
kompleksowych analiz rynkowych sektora produktów i urządzeń do pielęgnacji skóry.
Wprowadzając systemy, w skład których wchodzą preparaty o intensywnym działaniu, marka
Nu Skin® zdywersyfikowała swoje portfolio, dzięki czemu wyróżnia się na dynamicznie
rozwijającym się rynku urządzeń do domowej pielęgnacji urody, stając się jednocześnie
liderem w swoim sektorze. Marka Nu Skin® ma w swoim asortymencie nowatorskie
urządzenia do pielęgnacji urody takie jak Galvanic Spa®, Body Spa, LumiSpa® oraz ageLOC
Boost™ – które sprzedawane są z odpowiednio opracowanymi formułami kosmetycznymi.
Ponadto system ageLOC Boost™ został dotychczas uhonorowany licznymi nagrodami za
innowacyjność i design. Urządzenie zostało docenione m.in. przez Business Intelligence
Group oraz w konkursach International Business Awards, Consumer World Awards, Edison
Awards oraz Golden Bridge Awards.

Wystarczą dwie minuty dziennie, aby widocznie poprawić wygląd Twojej skóry. Najnowsze
urządzenie ageLOC Boost™ firmy Nu Skin® wykorzystuje innowacyjną formułę, która
zapewni Twojej cerze niepowtarzalny blask i jednolity odcień. Czy jesteś gotowa na nowy
wymiar rozświetlenia?

Nu Skin®, światowy lider luksusowych produktów do pielęgnacji cery, zaprezentował właśnie
nowe urządzenie oparte na innowacyjnej technologii ageLOC®. System ageLOC Boost™
pomoże nadać Twojej skórze młodzieńczego blasku. Dzięki nowatorskiej technologii
zmiennych prądów mikropulsacyjnych (ang. Variable Pulse Microcurrent Technology),
urządzenie rewolucjonizuje dotychczasowe metody pielęgnacji. ageLOC Boost™ wysyła do
skóry przerywane, zrównoważone pod względem ładunku zmienne impulsy osiem razy na
sekundę. Technologia ta, w połączeniu z preparatem Activating Serum optymalizuje stan
skóry i pomaga jej uzyskać bardziej młodzieńczy wygląd. W rezultacie cera stanie się
zauważalnie bardziej promienna i elastyczna. A to wszystko w zaledwie dwie minuty
dziennie, w zaciszu Twojej własnej łazienki.

Ceny produktów: Zestaw ageLOC Boost™ (urządzenie ageLOC Boost™, ageLOC Boost™ Activating Serum – opakowanie 40 ml) – 1516,00 zł Więcej informacji o produktach znajdziesz na www.nuskin.com

1 Wyniki uzyskane z niezależnej profesjonalnej oceny na podstawie 12-tygodniowego badania konsumenckiego in vivo metodą pojedynczo
ślepej próby na 32 kobietach w wieku 25–40 lat, które stosowały system ageLOC Boost™ raz dziennie przez 12 tygodni.
2 Wyniki uzyskane z niezależnej profesjonalnej oceny na podstawie 6-tygodniowego badania konsumenckiego in vivo z udziałem 20 kobiet
w wieku 25–40 lat, które stosowały preparat ageLOC Boost™ Activating Serum w połączeniu z urządzeniem ageLOC Boost™ raz dziennie
przez 6 tygodni.
3 Źródło: Euromonitor International Limited; dotyczy wartości sprzedaży detalicznej (Retail Value RSP); wszystkich kanałów sprzedaży; od
2017 do 2020 r. Systemy kosmetyczne to urządzenia do domowej pielęgnacji skóry, przeznaczone do stosowania z preparatami
miejscowymi tej samej marki. Weryfikacja oświadczenia na podstawie badania prowadzonego na zamówienie i metodologii Euromonitor;
badanie prowadzono od stycznia do marca 2021 r. Sprzedaż urządzeń do domowej pielęgnacji skóry obejmuje sprzedaż elektrycznych produktów oczyszczających do twarzy zdefiniowanych w bazie danych Passport. Ta kategoria nie obejmuje urządzeń do
pielęgnacji/usuwania włosów, golarek do ciała ani urządzeń do higieny jamy ustnej.

O firmie Nu Skin®
Nu Skin® od 35 lat opracowuje i dystrybuuje innowacyjne produkty konsumenckie, oferując
kompleksową linię najwyższej jakości rozwiązań kosmetycznych i odnowy biologicznej. Firma
wykorzystuje swoją wiedzę naukową zarówno w zakresie pielęgnacji skóry, jak i odżywiania,
aby stale rozwijać innowacyjne marki produktów, w tym markę produktów do higieny
osobistej Nu Skin®, markę odżywczą Pharmanex®, a ostatnio markę anti-aging ageLOC®. Nu
Skin® sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem globalnej sieci liderów sprzedaży w Azji,
obu Amerykach, Europie, Afryce i na Pacyfiku. Jako wieloletni członek stowarzyszeń
sprzedaży bezpośredniej na całym świecie, Nu Skin® przestrzega branżowych wytycznych
konsumenckich, które chronią i wspierają tych, którzy sprzedają i kupują jej produkty za
pośrednictwem kanału sprzedaży bezpośredniej. Nu Skin International jest spółką całkowicie
zależną od Nu Skin® Enterprises, Inc., która jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów
wartościowych pod symbolem (NYSE: NUS). Więcej informacji jest dostępnych na stronie
www.nuskin.com

Źródło: Materiał prasowy

Tagi:
Powiązane
wpadki w Familiadzie
Najsłynniejsze wpadki z “Familiady”! Pamiętacie je? “Więcej niż jedno zwierzę to”